Şuradan bir 28 uzatır mısınız?

Her yıl olduğu gibi 28 yaş yazımı 1 ay önceden düşünmeye başladım. 2020 ne yaptın hayatıma yazısı yazacaktım ama ocakta doğanlardan olduğum için, bunu da böyle halledelim dedim. 27 beklentilerim harikaydı, 28 beklentilerim daha harika olacak. Bu yıl bol bol kendimi anlattım, proje sunumu yaptım anlattım, telefonda anlattım, inatla anlamayanlara anlattım. Bu yılın en zorlayan … Okumaya devam et Şuradan bir 28 uzatır mısınız?

Anne ben patron oldum!

Çok uzun bir zamandır, yazı yazmıyorum çünkü kendimi kaybetmiş bir halde çalışıyorum. Hatta bu yazıyı, öğlen arasında yemek yemek yerine yazıyorum. Yaklaşık 1 buçuk ay önce kendi şirketimi kurdum, "Meraklı Karga"resmi adı bu değil ama biz ona öyle sesleniyoruz. Geçtiğimiz ay resmi işlemler için uğraştım. Hatta şirket ismim için bol bol iltifat aldım. Ama tam … Okumaya devam et Anne ben patron oldum!

Bekle beni 27!

Ben çocukken 27 yaşındaki ablalar, sinirli, mutsuz ve sıkıcıydı. Yani ben öyle görüyordum. Şimdi ise 27 yaşıma günler var. Öteki sekmede 26 yaş için yazdığım bir yazı var, buyrun siz de okuyun. Öncelikle bu check listteki neleri yapabilmişim, bir bakalım; 26 yaş ile ilgili isteklerim aslında çok basit, Artık aşk ile bağlı olduğum konularda uzmanlaşmak … Okumaya devam et Bekle beni 27!

Bir kadın olarak…

Daha cinsiyetçi bir başlık atabilirmiydim bilmiyorum. Bu yazıyı gerçekten bazı şeyler canıma tak ettiği için yazıyorum. Bu yazıda sızlanma ya da yoğun "bunlar hep kadın olduğum için" diye bir yaklaşım görmeyeceksiniz. Umarım! Bu arada yasal uyarımı yapmak istiyorum. Yazıda geçen görüşler sadece bana aittir. Mensubu bulunduğum ailenin ve çalıştığım kurum/ beraber iş ya da proje … Okumaya devam et Bir kadın olarak…

İzge ile geçen bir ay

Merhaba, Ben Ege ORHAN, 26 yaşındayım ve  Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünden 2017 yılında mezun oldum. Ardından birkaç özel firmada programcı olarak çalıştıktan sonra İzge ile yollarımız kesişti. Haydi biraz bu ay içinde ne yaptığıma bakalım. Öncelikle çok hızlı bir oryantasyon sürecinden geçtim. Bu konuda daha önceden yaptığım ziyaretlerin de … Okumaya devam et İzge ile geçen bir ay

Kendimi durduracak değilim!

Başlıkta adı geçen kitabı hiç okumadım, fakat çok sevdiğim bir söz oldu. (İlk fırsatta okuyacağım. Yani bana hediye etmek isterseniz hayır demem.) Konumuza gelirsek konumuz biraz benim yetişkinliğe adımım, DEHB(Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu) ile mücadelem ve özgül öğrenme güçlüğüm ile amansız kavgam. Bu yazıda geçenler benim kişisel tecrübelerimdir, DEHB ve Özgül Öğrenme Güçlüğü tanısı … Okumaya devam et Kendimi durduracak değilim!

Bugün ne öğrendim? 32 Kataloglamanın sihirli dünyası ve indexleme

Bugün takip ettiğim eğitimden bir bölümü değil, bu akşam sınavım olan Bilgi Araştırmalarına giriş dersinin notlarına sizinle birlikte bir göz atacağım. Elimdeki eğitim bittikten sonra büyük ihtimalle bu hafta bitecek. Bu arada bahar dönemi başlangıçından beri Hacettepe Üniversitesi Bilişim Enstütüsünde Bilgi Yönetimi öğrencisiyim. Bu dersin amacı temel kütüphanecilik bilgilerinin kazandırılması. Bir kitap nasıl kataloglanır nasıl … Okumaya devam et Bugün ne öğrendim? 32 Kataloglamanın sihirli dünyası ve indexleme

Mezuniyetin üzerinden geçen 1 yıl

Mezuniyetin üzerinden tam olarak 1 yıl geçti. Mezun olduğum gün herşeyin harika olmayacağını biliyordum ama bu kadar da beklememiştim. Geçen mayıs ayında mezun olmayı planlarken, bir anda dünyanın en saçma dersten kalma sebebiyle yaz sonu yani 28 Ağustos 2017'de hayallerimin bölümünden mezun oldum. Hayalim yazılımcı olarak çalışmak ve aşık olduğum kişiyle evlenmekti. Ben bu hayalimi … Okumaya devam et Mezuniyetin üzerinden geçen 1 yıl

Bana güldüler evyah!

Merhaba, Ben dün akşam ilkkez sahneye çıktım. Korkudan dizlerim titriyordu, nefesim daralıyordu. Tipi bir Ege batırması olacak diye düşünürken, o kadar da kötü olmadı. Hatta aksine iyi bile olmuş olabilir. Herşey benim Baturay Özdemir'in İnstagram hesabında komedyen olmak isteyen var mı ilanın görmemle başladı. Baturay'ı ilk bir instagram reklamıyla tanıdım. Sonra takip ederken gösterilerini izlemek … Okumaya devam et Bana güldüler evyah!

Fazla tantanaya gerek yok :)

Şimdi kısa bir özet geçiyorum diye başlamak hiç istemiyorum. Çünkü sırf bunları yazmak istemediğim için yazmadığımı fark ettim.Ne garip değil mi?Geçen yıl aman blogum okunsun diye yapmadığım şey yoktu.Artık büyüdüm heralde duruldum 😀 Yaz okuluna notlarımı yükseltmek için kaldım zaten daha iyi bir işimde yoktu.Sadece 3 gün dersim var.Geri kalan zamanda zaten 2 haftadır geliyorum … Okumaya devam et Fazla tantanaya gerek yok 🙂