Kantar kırıldı…

Yayınlanmayı bekleyen bir sürü yazı var ve ben sadece bunu anlatmak istiyorum.

Yok bu yazı kilolarımla ilgili değil, geçen yıl okuduğum ama kaynağını bir türlü hatırlamadığım bir yazıdan.

kantar

Bunu okuduğumda yapmamalıyım demiş, yine de yapmaya devam etmştim. Çünkü yapmam gereken işler, duymamam gereken bir iç sesim vardı.

Ay dur şunu da yapayım, şunu da, şunu daaaa……. sonra BAMMM

Oysa kendime söz vermiştim, bu yaz bol bol koltukta uyuyakalacaktım, en çok kendime verdiğim sözleri tutmuyorum. Durursam düşecekmişim gibi geliyor, DEHB yüzünden çocukluğum boyunca yediğim “tembel” yaftasından galiba( bu arada bana tembel derken herhangi birşeyi öğrenmek için harf olur , dua olur, ya da bölmeyi ,benim çeyreğimden bile az emek vermek haksızlık değil miydi?) sürekli koşuyorum(ciddiyim) Europython’a gideyim orda yeni kişilerden yeni şeyler öğreneyim. Dur İstanbul’da 2 gün kalırken 1-2 daha halledeyim, düşüp kan içinde kalan dizlerimi silmeden yeniden koşayım. Sonra Linux Yaz Kampı 12 saat ders derken, sağlığım kötüye gitmeye başladı.

Ama yapılacak çok iş vardı, duramazdım, geçen salı gecesi Denizli’ye giderken Afyon’da mola verdik. Otobüs yıkandığı için yerler ıslaktı ve terliğim kayıp düştüm ama ne düşmek 4 kişi zor kaldırdı, başımı vurduğum için acile götürmek istediler ama gidemezdim yapılacak işler vardı. Geri dönüp doktora gidince yedim fırçayı. Neden acile gitmedin, ya kafa travması geçirseydin bilmem ne?! Sonuç boynumda boyunlukla Firdevs Yöreoğlu gibiyim ama dizlik bayağı tarzımı tamamladı.

aski-memnu2

Aşk-ı Memnu /Firdevs Yöreoğlu

Duramam ama belki yavaşlabilirim(yavaşlayamadı), bu kadar koşuşturmanın sonucunda birşey yapmadığımın farkındayım.Babamın hep dediği gibi eğer mola zamanında verilmezse, zorunlu mola vermek zorunda kalabilirsiniz.

Sizi France Gall ile başbaşa bırakıyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

