Yaşadığım en garip seyahat anısı

Ben şuan İtalya Rimini’deki Euro Python Konferansındayım, buraya nasıl geldim onu zaten ayrıca anlatacağım ama bunu anlatmazsam çatlarım.

Ankara-İstanbul-Bolonya-Rimini yolunu izledim.

Ankarada valizimi verirken, sonra Bolonya’ya uçacağımı söyledim ama uçuşu görmediği için valizimi İstanbulda alıp,tekrar biniş noktasına bırakmamı söyledi tamam dedim ve İstanbul’da aldım valizi fakat valize dokununca hafif bir titreme var, daha önce hiç başıma gelmedi böyle bir titreme heralde havaalanın yerleri titriyordur dedim. Örneğin Makine Kimya’nın önündeki durağın Ankaraydan dolayı titremesi.

Sonra tuvalete gittim yanımda valizle, çantamdan birşey almam gerekti. Valizi tuvaletin önündeki boşlukta açtım,böyle nasıl bir ses var, havaalanın soğutucusundan geliyor sandım. O sırada yanımda bir teyze de valizini açıyordu. ya bu ses nerden geliyor diye düşünüp kafamı valize yaklaştırdım, “Allah!, burdan geliyor ses! Kesin basınçlı şişe (Güneş kremi) patlıyor!” diye düşündüm.

Şişe falan patlamadı, Pilli epilatörüm valizler ordan oraya atılırken, kendini açmış.Titreme o yüzdenmiş. Tabi makineyi bulup kapatıp, pillerini çıkardım(Yanımdaki teyze öyle yap demese heralde şoktan yapamazdım). Epilatör ve pilleri ateş gibi olmuş kimbilir ne zamandır çalışıyordu.

Burdan aldığım ders valize eşyaları koyarken pillerini çıkar 🙂

 

Bir Cevap Yazın

