Eyyy CV kimim ben?

Malumunuz mezun oldum, tüm yıl boyunca hem okuyup hem çalışınca, hafta sonları benden “Evde oturmak istiyorum, hiçbirşey yapmadan sadece duvara bakmak istiyorum.” diye laflar duydu herkes.

Sonuç, tüm gün evdeyim ve eski sürekli koşturduğum hayatımı özledim. Sürekli birilerinin 2 yıldan önce iş bulamadığını duymaktan yoruldum. Bu yüzden Cv’mi güncelledim.

Bu konuda ciddi yardım aldım. İlk hazırladığım Cv ‘de sadece sıradan özgeçmişlerde olanlar vardı, okul ,iş tecrübesi ve kişisel bilgiler falan. Sonra neden yaptığım diğer güzel işlerin yazılmadığı konusunda ciddi bir uyarı aldım. Bu bir soruysa cevabını bilmiyordum. Sahi ben neden eklememiştim onları? Tamamen blogun verdiği güven. Nasıl olsa blogdan , facebook’tan görürler diye düşündüm. Peki beni tanımıyorlarsa?

Bu yüzden yeni özgeçmişte tüm bunlar yazıyor. Hatta onu da ekliyorum buraya, çünkü işin nerden geleceği belli olmaz 😀

Egeorhan cv

 

Bir Cevap Yazın

