Ubuntu ile geçen 6 ay!

Öncelikle 23 Nisan Kutlu olsun! Nice Ulusal Egemenlik Bayramlarına !

Geçen gün terkedilirsen, ya yogaya başla ya da Ubuntu kullan, ikisinde de tek derdin onu öğrenmek olacağı için herşeyi unutursun!

Güzel laf etmişim galiba, olay şu aslında yoga ve Ubuntu’nun en önemli ortak özelliği benim için, yogada ayağını kafana değdirirken hissettiğin o hissi Ubuntu’yu keşfederken de yaşıyor olman, buna artı olarak iyi birşey yaptığını hissetmek bonus olarak geliyor.
Neyse o muthiş 6 aylık tecübeme gelirsek, yıllar önce dinlediğim bir pardus postcad’in de , Mehmetali Alabora (ciddiyim) linux temmeli sistemlerin, en ufak işi yaparken bile insanı nasıl gelistirdiginden bahsetmişti.

Windows ile bir işim kalmayinca (malesef Windows bağımlısı bir okulda okumaktayim, şöyle düşünün hocaların macbooklarinda bile Windows yüklü.) Ben de neden sadece ubuntu kullanmayayim dedim. Öncelikle opensuse kurmaya çalıştım.Beceremeyip eski bilgisayara kurulu linux mint kullandım 2ay.  Bkz.opensuse yazım.

Ardından Ubuntu kurdum, bol miktarda çökme ve yeni bir sürü programla geçen tatlı günler.

Eğer benden bir tavsiye almak isterseniz, hemen bilgisayariniza linux kurun. Hayatınız cidden daha güzel olucak, eski sevgilinizi düşünmek yerine “lan ekran niye siyah beyaz oldu, tr.ubuntu ‘da yazıyor mı?” diyeceksiniz. 😎

Neyse yazıyı sonlandirirken.

Özgür yazılım özgür bir dünyayı neden getirmesin diyor, öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

