Kendime sert bir cisimle vurasım var!

Bu aralar çok dırdırcı, sinir bozucuyum.  Gereksiz kırıcıyım, sokaktaki kedilerle bile kavga edebilirim. Potansiyel sağlam, O sevimli, tatlı kızın yerini bir cadı almaya başladı. Herşey mükemmel olsun diye salak bir tripteydim oysa orta okuldaki din kültürü öğretmenim ,mükemmelliklik, kusursuzluk sadece Yaratıcıya ait bir özelliktir dediğinde çok anlamış görünüyordum. Sonuç olarak ben sakinleşiyorum. Bunun için ciddi uğraşıyorum.

Hadi bu da özür şarkım olsun.

Bir Cevap Yazın

