Depresyona nerden giriliyordu!?

Yok be o yolda değilim. Bu çok sevdiğim bir filmden alıntı. 40 gün boyunda salonda ” yüklük” gibi yatan ana karakterin en vurucu cümlesiydi. Filmin adı “Gözümün Nuru”.

Bu aralar çok süper değilim, süper fikirlerle hoplayıp zıplamıyorum. Motivasyon pilim bitiyor düzenli olarak. Hemen 1 doz anne- baba, olmadı Ozanla konuşma alıyorum.(laf aramızda kimse anne-baba motivasyon konuşması kadar iyi gelmiyor.) Toparlanıyorum.

Beni dağıtan şey aslında içime hapsettiğim teyze galiba, boyuna söyleniyor, hiçbir yaaptığımı beğenmiyor. Sürekli ama sürekli olumsuz eleştrilerle yiyor beni. Kendisine de munasip bir koca arıyorum.

Acilen işler yoluna girmeli, okul bitirilip, güzel bir iş bulunmalı,adımı duyurmalı, topluma yararlı olmalı, para biriktirip güzel bir araba ve bol bol gezi, belki sonra aile kurarım. Ama önce işler sıraya girmeli bu olunca herşey harika olucak.

Öptümm

Bir Cevap Yazın

