Sensiz olmaz…

Bir gün bir genç bilgisayarına ubuntu yükledi veeeee bir daha photoshop kullanamadı. Hİkaye böyle devam edecek diye aklım çıkıyor. 2aylık salt Ubuntu kullanımımda, önce Gimp denedim fakat çok başarılı olamadım. Daha önce Pardus, Kubuntu ve Linux Mint kullanırken de denedim denedim olmadı. Bir türlü yıldızımızın barışmadı. Yaklaşık 1 buçuk aydır Krita kullanıyorum, arayüz olarak Photoshop’u andırıyor fakat aynı verimi alamadım. Herşeye sıfırdan başlamak gibi oldu. Arayüz çok benziyor ama photoshopdaki o konfora daha ulaşamadım.

Umudum aşağıdaki linkte( ubuntuya nasıl photoshop yüklediğini anlatıyor.)

http://www.emreakkaya.org/ubuntu-adobe-photoshop-cs6-kurulum/11

Bir Cevap Yazın

