Motivation and you

Türkçe yazıya ingilizce başlık atmak salaklık ama en uygunu buydu. Biraz Philips’in “Innovation and you” sloganından çaldım. Bİr haftadır midem beni terketmek için bayağı ısrarcı, sürekli ayrılmaya niyetli sevgili gibi huzursuzluk çıkarıyor. Hayır benden iyisini nerden bulacak yediği önünde yemediği ardında. Belki de çok üstüne titriyorumdur ilgiden bunalmıştır, duuur yaaa midemden bahsediyoruz, bu kadar kişilik sahibi olamaz. Ne zaman yüreğime bir ağırlık çöküyor ya da midem acıyor ayırt edemiyorum. Hayır öyle kafaya takılıp sorun edilecek birşey de yok hayatımda.

Motivasyon eksikliği büyük ihtimalle bu, Gülşen şarkısıyla motive olan halimi özledim. Şu sıralar beni hiçbirşey motive edemiyor, ya bir insan internet tarayıcısına girip yazdığı yazıyı onaylayamaz mı? Galiba evet. Bu motivayon eksikliği nasıl gider bilmiyorum, tek bildiğim acilen toparlanmam ve işlerimi tamamlamam.

Çünkü iş yapmayıp sürekli konuşarak sadece kendimi kandırıyorum. Aşağıdaki yorumlara bana motivasyon şarkısı önerebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

