Neden Apple sevmiyorum?

Bu yazıyı yazma gereği duydum, çünkü CMD tuşuna uyuzum. 😀 Tabi ki tek neden bu değil, bu arada belirtmeliyim ki windows’da sevmiyorum. (Bunu diyen kız daha 2 ay önce Ubuntu kurdu, bu da burda dursun.) Bu arada yaklaşık 1 yıldır işyerinde imac kullanıyorum.

Sevmememin ilk nedeni ruhum fakir, yani 1 dizüstü bilgisayara 8.499,00 TL  veremem. Ekonomim el verse büyük ihtimalle ruhum el vermez. (kaynak:http://www.apple.com/tr/shop/buy-mac/macbook-pro) evet duyumlarıma göre şarjı uzun süre gidiyor, diğer dizüstlerine göre hafif ama Türkiye şartları için pahalı.

İkinci neden,tuş takımında diğer sistemlerlerde olmayıp mac’lerde olan cmd tuşu ve kombinasyonları beni kahrediyor.Sürekli yanlış yerlere basıyorum, bu da bana zaman kaybettiriyor. Belki sadece Mac kullansam alışıp çok rahat edebilirim.

Üçüncü ve genel nedenim ise apple ürünlerinin aynı zaman da statü satması,yani artık elinde iphone olmayan zengin(!) görmedim. Neyse ki Vibiodaki Nusret anlatımında olduğu gibi iphone(aslında tüm apple ürünleri)’u kullananların da 3 çeşidi olabilir mesela,

ilk grup ciddi sağlamlık ve performans bekleyenler,

ikinci grup hava olsun ve zengin göstersin diyenler, bana daha ucuzu yakışmaz diyenler de bu grupta.

üçüncü  ve en korkutucu ,  parçalamak için iphone alanlar ,youtube bu videolarla dolu.

Sonuç olarak bunlar benim sebeplerim, bu arada bilgisayarım Asus telefonum lenovo :)Bu arada Mac konusunda çok önyargılı görünüyor olabilirim ,sonuç olarak milfoy hamurundan şöbiyet yapan insanım.

Dipçe: Yarın akademik bilişim konferansından önceki kurslar için Aksaray’da olucağım,eğer karşılaşırsak  çok mutlu olurum.

Dipçe gibi dipçe: Mac’den daha kötü birşey varsa o da içine windows kurulmuş Mac’dir. Anadolu’lular iyi bilir 😉

Bir Cevap Yazın

