24 ‘e koşarken

Herşey bir anda oldu sanki, çocukluğumda hayal ettiğim gibi. Ben 8 yaşında uykuya daldım, gözümü 24 yaşıma girerken açtım sanki. Bir yanda bitmek üzere olan okul, öteki yanda geçen kötü günler. 5 yıl önceye kadar hatta  geçen yıla kadar 24 yaşına girenlere 30’a 6 kaldı hahhaha yaşlanıyorsun diyen ergen halime 2 tokat atasım var.

Peki ben 24 yaşından neler bekliyorum;

Önce sağlık, mümkünse çene tümorumun büyümeyi bırakıp edebiyle uslu uslu oturmasını,Tatlı akcigerlerimin triplenmemesini, başımın ağrımamasını,dikkatımın dağılmamasını,

Kariyer, aklıma müthiş önüme harika fırsatlar çıkmasını . Güzel işler yapmayı ve yeterince para sahibi olmayı ( Mümkünse her sabah şükrederek gideceiğim bir iş ile.)

Huzur, stresimin münasip bir koca bulup beni terk etmesini. Minik dertlerimin minik olarak kalmasını, her para uzattığım dolmuştan para üstü almayı,

Toplumsal olarak, bebeklerin savaşa doğmamasını,ülkemin başına kötü şeyler ve ,ülkemde başıma kötü birşey gelmemesini,

Diliyorum.

Elalem ev-araba-koca ister, benim istediklerime bak 😀

Haaa… Aşk mı belki o çok yakınlarımdadır, onu çok istemeye gerek kalmaz 😉

 

Bir Cevap Yazın

