Canım bunu neden yaptın?

Blogun adı değişti dostum? Peki bunu neden yaptın?

Çok eskiler belki beni ilk üniversiteden, liseden beri tanıyanlar bilir, benim lila olma merakımı.

Herşey minik ergenin adıyla dalga geçilmesinden bıkması, evdekilere kızmasıyla başladı.

Bir de internette nick kullanmak aşırı yaygındı. Ben de yılın modasına uyup deli gibi mor seviyordum, ergendim,pişman değilim. 😀

Bir önceki blogum liladost’tu, hala twitter adım lilaege ve facebookta lila ege orhan olduğum karanlık bir çağ vardı. Sonra bir arkadaşımın sevgilisi bence sil o adı dedi Ege gayet yaratıcı falan filan, bu olaydan 2 yıl sonra adı lila olan ukraynalı bir hemşireyle karşılaştım. Değişik bir histi. Bu bloğun eski adı o yüzden “ege’nin lila olmadığı tek mekandı.”

Peki neden bu isim? Çünkü o filmi ve şarkıyı çok sevdim hatta Nil’in o şarkısı motivasyon şarkım.

Olaylar böyle yani!

Bir Cevap Yazın

