Ben okumam öyle şeyler! ıhhh?

Bu yazımda gayet büyük konuşamanın zararlarından bahsedeceğim.

En sevdiğim kitap türü günlük olmasına rağmen, bunu Andre Gide okuyarak gösteriyordum. Masaüstü edebiyatına genelde burun kıvırır ama gizli gizli blog okurdum. Fuls yazıyor ve yolun neresindeyim favorimdi. (link atmaya üşendim, affedin.)

Bizimkiler boşandıktan sonra ve taze ergenken günlük tutardım. Sonra eve gelen misafirlere kadar okununca tövbe ettim.Ama birgün yaşadıklarımı yazıp, okuyanları kahkahalara boğmak isterim.

Şimdi bu yazıyı neden yazdığıma gelelim,manyak gibi Pucca okuyorum,nedenini bu sefer biliyorum. Herşey “hadi inşallah ” filmini izlememle başladı.Filmdeki gibi bir terkedilme döneminden sonra kitaplarına bir şans mı versem dedim.Fakat ne mümkün kütüphanede bulmak. Kitaplar azıcık pahalı, burda yazar onu alırsam ve kötü çıkarsa riskini almaktansa o paraya iç çamaşırı falan alırım diyor.Neyse ben kütüphanenin web sayfasında dolaşırken kitabın iade edildiğini gördüm ve almaya gitmeye üşenip Ozan’dan almasını rica ettim. O da halletti bu işi çünkü o tatlı bir adam. 😉

Bunca yıl neden okumadım diye kafamı duvardan duvara vurmak istedim. O kadar iyi çıktı.Çok içten ve kolay okunur. 400 sayfalık kitabı 1 haftada bitirdim, öyle düşünün. Öyle ki ben kitapları yarısında bırakan şıpsevdi bir tipim.Şuan “ve geri kalan herşeyi”okuyorum.

Bunu da dinleyin ;

Sonuç olarak, atalarımız haklıymış. Büyük lokma yiyip büyük konuşmamak lazımmış.

Dipçe: galiba bir sonraki yazım, cmd tuşuyla ilgili olacak şayet onu şu an sökmek istiyorum. Mac’den nefret ediyorum.

Bir Cevap Yazın

