Babamın videosu ve OpenShot deneyimim

Merhaba,

Bu yazımda size OpenShot deneyimimden bahsetmek istiyorum. 2 gündür bu sayfa açık ve ben düzgün cümleler arıyorum. Bilindiği üzere 1 buçuk aydır Ubuntu kullanıyorum.

Bununla ilgili yaşadıklarımı ayrıca anlatacağım. Haliyle Moviemaker’la yollarımı ayırdım. Oysa 10’lu yaşlarım onunla videolar yapmakla geçmiş ve çok eğlenmiştim. Hala youtube kanalımda birkaç örnek var.(Youtube kanalımı arayın bulun bir de link mi vereceğim?)

Beni yeterince tanıdıydanız. Babamın kitapları olduğunu ve benim görünmez bir emek olarak, o kitaplar için  çalıştığımı biliyorsunuz.http://www.alirhn.com/  linkten daha çok bilgi alabilirsiniz.

Daha önce Edius kullanmıştım. Onu da Televizyonda çalışırken, Görkem öğretmişti. Ciddi anlamda çok şey katmıştı, öğrenmek.  Bu arada ben hiç Adobe Premiere kullanmadım. Denk gelmedi.https://filmora.wondershare.com/adobe-premiere/adobe-premiere-linux-alternative.html OpenShot’ı bu listede buldum.

Asıl konuya gelmek gerekirse, OpenShot çok değişik bir deneyim sunuyor diğerlerine göre, mesela kesilen video parçaları sabit değil kenardan uzaltıp kısaltılabiliyor. Kolay bir yönetim paneli var. Sürükle bırak özelliğini çok sevdim.Tam bir Linux  programı herşeyini yönetebiliyorum. Bir kere kulanmakla buna nasıl karar verdiysem? PhotoShop yerine Knite kullanarak hissettiklerimden daha iyiydi. Çünkü hükmedebiliyorum. Özellikle kısayolları kolay ve hızlı çalışıyor. Sadece ben kullanırken çok çöktü fakat hiç veri kaybetmedim. Bu çökme benim bilgisayarımdan kaynaklanıyor olabilir tabi ki. Openshot’ı tavsiye ederim eğer bir linux kullanıcıysanız.

AŞağıda OpenShot’la hazırladığım babamın yeni videosu var. Babamın kanalına abone olursanız çok sevinirim.

Başka bir yazıda görüşmek üzere 🙂

 

Bir Cevap Yazın

