Ubuntu’yu kaç dakikada kurdum?

Galiba

10 dakika

OpenSuse’ye göre o kadar kolay oldu ki anlatamam. Neden bu kadar beklediğimi sorguladım.Gayet benim düzey bu işlere hevesli ama korkaklara göre. Her cihazıma olduğu gibi buna da kızım olsa adını ne koyarım diye düşünüp, bu ismi koydum. Tabi

https://www.youtube.com/watch?v=p0TflA5zE_4

bu linkteki şarkınında etkisi var. Linux kullanmak isteyenler ve nerden başlayacağını bilmeyenler için harika bir seçenek Ubuntu.

Annem yıllardır Kubuntu kullanıyordu nedenbu kadar memnun onu tekrar anladım.

ımg_20161129_215639.jpg.jpegTekrar görüşünceye kadar mutlu kalmaya gayret edin.

Bir Cevap Yazın

