Clef ya da şifresiz sitenize ulaşın

clef-review

Clef’i yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum.Bazen ciddi anlamda beni sinir etsede, siteme dışardan girmeye çalışan kişiyi ya da makineyi bezdirdi.

Clef tam olarak wordpress dashboard(yönetim paneli)’nin parola kullanmadan giriş yapmasını sağlar.

Tabi cümleyi böyle kurunca biraz, sanki hiç güvenli değilmiş gibi bir hava oluşturdu.Ciddi anlamda güvenli mesela cep telefonundaki o uygulama olmadan kullanılamıyor.Uygulamayı açınca direkt parola soruyor, bu uygulamayı yüklerken belirlediğimiz parola. Yani telefon gitti,tüm verilerim gitti değil.Muhakkak yönetim panelindeki kodun o uygulamaya okutulması gerekiyor. Kod okutululduktan sonra, hemen sana karşındaki web tarayıcısının adres cubuğuna ne yazıyor diyor eğer yanlış girersen giriş yapamiyorsun. Bence dahiyane!

Her kullanıcı için ayrı telefonlara ayrı kodlar aktif edilebiliyor.Bu da her kullanıcının işini kolaylaştırıyor. Mesela telefon değiştirdiniz-benim başıma geldi- hemen yeni telefona uygulamayı yükleyip yeni telefonu tanıtabiliyoruz.

Son olarak Clef sadece wordpress siteler için değil çok sayıda başka site için mesela Facebook için kullanılabiliyor.

İleri okuma :(İngilizce)https://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2015/02/screen-shot-2015-02-19-at-11-59-28-am.png?w=680&h=418

Resmi site:https://getclef.com/

Görüşünceye kadar aklınıza harika fikirler gelsin 🙂

Dipçe: Bu yazıyı yazmayı nerdeyse 1yıldır erteliyordum.Çünkü cesaretim yoktu.Clef hakkında nerdeyse hiç Türkçe kaynak olmaması beni bunu yazmaya itti. Belki bir gün Clef hakkında Türkçe bir yönerge yazarım.

Bir Cevap Yazın

