OpenSuse, ayrı dünyaların sistemleriyiz!?

Bayağır birşeyler yazmaya gücüm yok, ciddi ciddi çekiniyorum. Surekli ya biri birşey derse, ayy yine yanlış anlasilirsam diye saçma kuruntularla ilerliyorum. Bu duruma Elif noktayı koydu sayılır. Biraz salladı beni yersiz korkularım yere düştü.

Başlıktaki konuya gelirsek, evet geçen hafta çılgınlar gibi OpenSuse kurdum eğer beni instagramdan takip ediyorsaniz gormussunuzdur. Pismanim! O zaman niye onu kurdun mint ya da daha rahat kullanabileceğin birşey tercih etseydin dediğiniızi duyar gibiyim. Evde onun cdsini buldum. Ciddi ciddi nerden geldi bilmiyorum.
Şimdi 20konudan bahseden mahsun filmine çevirmek istemiyorum yazıyı ama. Domain transferi yapayım derken ciddi yıprandim. Bir transfer id ‘yi bulmak için 2gun harcanır mi ya? En son godaddy yardımcı oldu çözüldü iş.Bu konuda tatlıya baglansın.

Belki artık daha çok şey yazmaya başlarim. Çünkü acayip işler yapıyorum. Paylaşmazsam çöp olacak hissi var içimde.

Bu arada cumartesi gecesi flört konserine gittik , o kadar güzeldi ki pazar günüm huzurlu geçti. Ama her Eskişehir’e turneye gelen için dusundugum şeyi onlar icin de düşündum “acaba arabayı nereye parkettiler” bana ne!? Ama işte insan beyni dusunuyor. En azından bunları dusunmek beyni rahatlamak için istemdışı söylediğim kelimelerden iyi. Mesela akabe beyatlari gibi .

Yine dünya alakasız şeyden bahsettim. Sabah sabah bu kadar yazacak şey nerden buldum bilmiyorum. Bu benim yazdığım en uzun yazı olabilir.(bitir artık ege)

Bir daha ki yazida gorusunceye kadar huzurunuz hiç eksilmesin.

Bir Cevap Yazın

