Güle güle Babaanne…

Beni yakından tanıyanlar bilirler Babaannem benim için çok kıymetli ve özeldir.Malesef 14 eylül 2016 günü saat 11:45de hayata gözlerini yumdu.

Soldan sağa sirayla babaannem Ersin ORHAN, Ben ve büyükbabaannem Emine ORHAN

Saatine hatta dakikasına kadar biliyorum,cunku ben onunla yola çıkacağım için vedalasmaya gitmiştim.

Bir gece öncesine kadar beraberlik zaten. Bana çok güzel şeyler öğretti , çok güzel şeyler öğütledi.

Babaannemle çok samimi bir çocukluk geçirmedim. Ben büyürken başka işleri vardı ama beni sevdiğini hep bildim.

Ben 16yasimdayken Babaannem tekrar kanser oldu. Durum ciddiydi. Ameliyat ve ardından kemoterapi alması gerekiyordu. 

Ameliyat çok uzun sürdü. Çıktığında karnı boydan dikişli ve rahmi alınmıştı. Ve dedi ki o kadar saat ameliyatta kaldım ve kimse şu teyzenin göbeğini alalım dememiş. Bizi o haliyle bile kahkahalara boğmuştu. O gün herşeyi ti’ye almayı öğretti bana.

Sonra kemoterapi den o güzel saçları döküldü. Sonra tekrar uzadı tekrar döküldü. Çünkü kanser tam yakasını bırakti sanarken geri döndü. O hep umutluydu. 

Tam 7yil yaşadı bizimle Ankarada. Hiçbir zaman Ankarayi köyü kadar sevmedi ama evinizi evi olarak gördü.

Kutlamaları ve pastaları çok severdi.Çağa olabildiğince uyum sağlamış. Çağdaş bir köylü kadınıydı.Egitimin önemini vurgular ve benim hayatımın hep bilgi ışığıyla aydinlanmasını isterdi.

Bana o kadar değerli anılar ve öğütler bıraktı ki galiba en kıymetli miras bana kaldı.

Güle güle Babaanne…” üzerine 3 yorum

  1. serdar bombacı dedi ki:

    Seninle bu konuda benzer olduğumuzu düşünüyorum. Sevgiyle ve bu güzel mirasla kal ,hayatın yolun aydınlıkla dolsun.

  2. Süleyman Vural dedi ki:

    Ege kızım Allah sabır versin, mekanı cennet olsun. Babaannenin bıraktığı güzel izleri eminim biz hep sende göreceğiz.

Bir Cevap Yazın

