Kendime yeni bir işletim sistemi lazım

Merhaba,

Yaz bitmek üzere bense çok uzun süredir hiçbirşey yazmıyorum.Bunların sebeblerini daha sonra açıklayacağım.

Şimdi ise başka problemlerim var!

Facebook taki  Linux Türkiye sayfasında okuduğum bir gönderi beni fena etkiledi.

Neden hala Birincil olarak Linux kullanmıyorum?

Bir photoshop aşkına bu kadar acı yetmez mi?

Eski bilgisayarımda Mint yüklü fakat bazı donanımsal problemler sebebiyle pek etkili kullanamıyorum.

Annemin bilgisayarında (Evet! annem 54 yaşında bir Sosyal Hizmet Uzmanı) Kubuntu yüklü.

Ama ben kendime uygun hangisi bilemiyorum.

Çoğunlukla grafik işler yapıyorum.

Elbette Kali yüklemiycem!

Bir Cevap Yazın

