Django Girls Eskişehir

Merhaba,

Uzun zamandır pek birşey yazmamıştım. Sebebi vardı. Belki biliyorsunuzdur.

Django girls etkniliği yaptık ve harika geçti.

12961552_617457625070881_729297010912776454_n

Bu biraz da teşekkür yazısı.

Öncelikle beni hep destekleyen ben bunu yapmak istiyorum sence olur mu? dediğim de hemen yapalım diyen Ebru ÇELİK’e. Ben de katılmak istiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum deyip bir çok işin çabucak olmasını sağlayan.Görkem KÖSEOĞLU’na. Her dakika bana yol gösteren, her soruma cevap veren Elif KUŞ’a İstanbuldan ve Ankaradan Mentörlük yapmak için Kalkıp gelen; Meryem ALAY,Kader SUCUK,Özge Barbaros,Şirin SAYGILI ,Suna TARIYAN,Ahmet Can KEPENEK,Berat DOĞAN ‘a  tarih seçerken bile yardımcı olan Oğuzhan UZMAN’a  Çıkartmamızı Tasarlayan Yard.Doç. Nilgin SALUR’a, sadece Sponsor olmakla kalmayıp kalkıp gelen Yaşar SAFKAN’a. Süsleme konusunda tüm nazımızı çekip bize harika bir ortam hazırlayan Şenay SAĞAY’a. Süslemeye yardım eden tüm dostlara, Beni hep destekleyen Akif SATILMIŞ’a, Canım Annem Zerrin BOMBACI ve Canım Babam Ali ORHAN’a ve de Tüm katılımcılara,

Teşekkürü Borç Bilirim.

Belki bu etkinlik başka yerlerde de olmasına vesile olur.

Dipçe: Django Girls İstanbul Deneyimim İçin: https://egeorhan.wordpress.com/2015/12/16/djangogirls-istanbul/

 

Django Girls Eskişehir” üzerine 3 yorum

  1. Yaşar Safkan dedi ki:

    Ege, ben de sana, iyi organizasyon yapmanın yaşla, tecrübeyle değil; düşünce, insanları önemseme, yaptığını ciddiye alma ve sorumluluk sahibi olma ile mümkün olduğunu gösterdiğin için teşekkür ederim.

    Hem başarılı, hem de eğlenceli bir gün oldu.

Bir Cevap Yazın

