Çıldırtcan mı cınım:Akismet ile imtihanım

Bilindiği üzere babamın web sitesini ben yönetiyorum ve wordpress işimi çok kolaylaştırıyor.

Eklentileri kullanmak müthiş bir kolaylık sağlıyor.Akismet haricinde.

Akismet’in asıl işi spam yorumları engellemek. Fakat bende o işlevini yapmadığı gibi güncelemesi yüzünden bir süredir bekliyorum.

Akismet nedir ve neden hemen kullanmaya başlamalıyız

diyor ki:

“Neden hemen kullanmaya başlamalıyız?

Popüler web sitelerinin aldığı yorumların % 85’i düzeyinde büyük bir çoğunluğu istenmeyen yorumlardan oluşmaktadır. Bir sitede diğer gerçek yorumlara konsantre olmak ve onlara gerekirse cevap vermek varken tüm bu yorumlar arasında kaybolmamak için bu eklenti kullanılmalıdır.”

Fakat ben bunu beceremedim. Tamam aktive etme işlemi beni çok sıkmış ve devam etmemiş olabilirim ama bu kadarda eziyet edilmez ki. Spam yorumlar canıma yetti.

Sonuçta wordpress can kurtarandır.

Sevgi ve umutla….

Bir Cevap Yazın

