Akademik bilişim için atıyor kalbim

Uuuuuuupuzun bir aradan sonra merhaba,

Sınavlar bitti işten çarşamba izne ayrılıyorum. 15 gün projelerime ayırabileceğim bol bol vaktim olacak.

Tabi şu sıralar kalbimi küt küt attıran birşey var. O da akademik bilişim.Ardinio 1.aşamaya kabul  edildim. Çok heyecanlıyım. Önümüzdeki hafta boyunca hem malzemeleri toplayacağım hemde umut mutfağını bitireceğim inşallah.

Babamın Web sitesiyle ilgili saçma problemlerim var örneğin:Postlara resim ekleyememek gibi. Onları da halledeceğimi umuyorum.

Kendimi evlere odalara kitleyip çalışmam gerek farkındayım. Ama hayatımı bu hale ben getirdim. Ne getirirken pişman oldum ne de sonucundan pişmanım.

Şimdilik hoşçakalın.

Sevgi ve umutla…

 

Bir Cevap Yazın

