Djangogirls İstanbul

Buz gibi bir Eskişehir gününden merhaba,

Bilindiği üzere cumartesi günü, Djangogirs İstanbul etkinliğindeydim.

Bunu yazının başında net bir biçimde belirtmek istiyorum. Bugüne kadar katıldığım en samimi etkinlikti.

Şimdi konumuza dönersek Django’yu duymam yaklaşık 1-1,5 yıl öncesine dayanıyor. Kendi kendim Python öğrenmeye çalışırken.Böyle bir framework(iskelet desek olur bence) olduğunu görmüş hemen takip etmeye başlamıştım.

Yaklaşık 1 ay önce kadınyazılımcı.com ‘da  bu etkinliği görünce hemen kaydoldum. Seçildiniz mesajı geldiğinde ki benim aklım başka yerlerdeydi o sıra havalara uçtum. Tüm hazırlıklarımı yaptım koşa koşa gittim.

———-eyvahh  goygoy başlangıcı————————-

Cuma akşam üstü hasta hasta yola çıkıp daha fena olduktan sonra istanbula vardım. Dayımla güzel besinler yedikten sonra beyoğlu öğretmen evine yerleştim ve sabaha kadar heyecandan uyuyamamalarım başladı.Sabah erkenden kalkıp harika bir boğaz manzarasına karşı kahvaltı ardından. Metroya bindim. Boğaziçi üniversitesi durağından çıktığımda 20 dakika boyunca mekanı arayacağımı bilmiyordum.Sonuç olarak sonunda kan ter içinde ulaştım.

————-eyvahh goygoy sonu—————————

Bu Türkiyede olan ilk etkinlikti ve katılmak gerçekten harika histi tüm gün

http://tutorial.djangogirls.org/ takip edildi. Harika şeyler yenildi. Bol miktarda kahve içildi. Bol endorfin salgılandı.

Github hesabımda artık bir proje var,o gün yaptığım çalışma.

Pull etmek, push etmek kavramlar anlam kazandı.

Teşekkür faslı;

Öncelikle beni sabırla dinleyen Nezihe ve Fazilet’e sonsuz teşekkür, Sonra da emeği geçen tüm güzel insanlara teşekkürü borç biliyorum.

Dipçe: Bir gün belki Eskişehir de de olur.

Aşağıdaki Sunumda resimlerime bakabilirsiniz.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

Bir Cevap Yazın

