Internetsiz birgün

10 mayıs 2015’de internetsiz yaşamaya karar verdim. Bunu sağlayan bir etkinlik. Benim gibi tüm işi gücü internet olan biri için değişik ve çok keyifliydi. İnternet hep işim oldu, örneğin ben bir mekana gidince hemen bildirim yapayım diye bir fikre sahip değilim ve bundan çok memnunum. Blog yazmak bile bazen zül geliyor bana.
Asıl olaya dönmem gerekirse, 10 mayıs tatil oldu bana banyo yaptım, saçımı kestirdim, arkadaşlarımla sinemaya gittim ( limonata süper film ) ve üzerinde çalıştığım projemi yarıladım.

Seneye hep beraber internetsiz bir gün yaşamak dileğimle.

Bir Cevap Yazın

