Şu sıra içimdeki Derya Baykal

Başlıktaki gibi şu sıralar herşeyden herşey yapıyorum. Örneğin hediye gelen çiçeklerin dış kumaşlarından lavanta kesesi yaptım

image

Yetmedi kuruyan çiçekleri ufalayıp keselerin içine doldurdum. Arada el sabunumu minik minik doğrayıp onları da keselere doldurdum.

image

Sonra dün akşam arkadaşıma gittim ve yine içki şişesinden sabunluk yaptım.( öncekiler için instagram hesabıma bakabilirsiniz)

image

Sonra Akif’e eski bir bira kutusundan küllük yaptım.

image

Ben galiba bu işleri seviyorum.
Görüşmek üzere.
instagram.com/egeorhanege

Bir Cevap Yazın

