Ne güzel herşey değişmiş

 

   Aslında hiç de güzel değil bence herşeyin değişmesin.Sanki ben yeni birşeyi öğrenmek için kovalarken bildiklerim beni hızla terk ediyor, bilgilerim eskiyor.Şu sıralar hazırlıkta İngilizce öğrenmek için çırpınıyorum.İnşallah bundan sonrası daha net ve güzel olur.Geçen hafta erkek arkadaşım Elazığ’dan ziyaretime geldi.Neredeyse ona hiç zaman ayıramadım ona zaman ayırmak istediğimde işlerim yarım kaldı.İnternetten bilgisayardan uzaklaşınca benim için işler fena karışıyor.Çünkü 13 yaşımdan beri sürekli birşeylerin peşinde koşan bir insanım ben.Annemle bu konuyu telefonda konuştum.O da dedi ki ; “13 yaşında ne yapıyorsan bundan sonra ki hayatında da büyük ihtimal ona benzer şeyler yapacaksın.Çünkü 13 yaş bir dönüm yaşıdır.Ergenliğin başladığı,ilgilerin oluştuğu bir yaştır.”

  Bende 13 yaşında yaptıklarımı düşündüm.13 yaşımı ilk  yarısında liseye başlamamıştım. Blogcu.com’dan açtığım bir blogum vardı.Arka teması siyah üzerine pembe yıldızlarla doluydu ve ben bu yıldızların rengini değiştirmek için kod sayfasında ‘pink’ yazan her yeri silip ‘blue’ yazıyordum ve hiçbirşey değişmiyordu.Sonra Movie Makeri keşfetmiştim.Azıcık digital fotoğraflarımzla videolar yapıyordum.Haa birde yan komşumuz vardı ODTÜ’de okuyan Nervida demişti ki bana “photoshop indir çok güzel program” o zaman ki 254 mb ramı olan zavallı bilgisayarım bu programı kaldıramıyor sürekli donuyordu.

 

Şimdi acaba 33 yaşında hayatım nasıl olacak?

Bir Cevap Yazın

