son dönemde olanlardan kısa bir özet geçiyorum.

Çok zaman oldu görüşmeyeli.Görüşmediğimiz zaman diliminde ben üniversiteye başladım.Artık Eskişehir Osmangazi üniversitesinde fizik bölümünde okuyorum.İnsanlar ben liseye başlarken yaptıkları gibi yine bölümü aşağıladılar.Sanki bu da benim çok umrumdaydı.Reşit olmama günler kaldı.Mutluyum ,huzurluyum.

Bir de hayatım bu aralar günlük fal gibi,”yani hayatınızdaki eski sorunları çözüyorsunuz”.örneğin yaptığım keklerin içlerinin neden pişmeyip dışlarının yandığını anladım.fazla ısıdanmış. 😀

Şimdi ise geçen yıl sadece 1 sayı çıkarabildiğimiz e-derginin 2. sayısı çıkıyormuş.Ona göndereceğim yazımı hazırlıyorum.(tabi bir de finaller var)

Görüşmek üzere 🙂

Bir Cevap Yazın

