Yazıcımı temizliyorum….

Merhaba arkadaşlar,

Dün üniversite tercihlerimi yaptım.Haliyle bugüne yapılacak iş kalmadı.Ben de Dün bozulan yazıcmın kartuşlarını ve kendisini temizlemeye karar verdim.Aldığımızdan beri hiç temizlemiyordum.Fazla kirlenmiş.Ankara çok sıcak olduğu için siyah kartuşum bozulmuş galiba :(.Temizlemek için Elimden geleni yaptım..Kartuşun içine kolonya döktüm,aseton döktüm,Hatta içine yüksek basınç bile sıktım.Lütfen yardım edin.Başka neler yaparsam düzelir?

Yazıcımı temizliyorum….” üzerine 2 yorum

  1. samet vural dedi ki:

    2010 da yazmışsın ama yinede yazayım. sıcak suya koyabilirsin. mürekkepli başını. yanlız ılık olsun su ve chip yeri suya değmesin.

Bir Cevap Yazın

