bu ne ya ?

Biraz sinirliyim.Ama sizde benimle aynı durumda olsanız sizde sinirli olurdunuz.Ösym’e Meslek liselerine çok güzel bir ayak oyunu yaptı.Tebrik ediyorum.2051 tane kişiye mühendislik hakkını tanıyacağını söyledi.(teknoloji fakülteleriyle).Ama benim meslek dersi öğretmenlerimin mezun olduğu okulları kapattı.Çok merak ediyorum.Acaba meslek liselerine öğretmen nasıl yetiştirilecek.Oradan nasıl görünüyor bu durum bilmiyorum ama ben mezun olduğum okuldan çok memunum.4 yıl boyunca çok şey öğrendim.şimdi bana gelmiş sen senin gibi öğrencilere ders veremezsin ben istersem mühendis olabilirsin.Oda mezun olurken (ki zaten 5 yıl okunuyormuş) beni sınava sokup bakalım sen lise konularını biliyor musun diyecek. Sadece tebrik ediyorum.Ülkenin kalifiye eleman yetişmesine çok güzel bir darbe vuruldu.Şimdilik kendinize iyi bakın ve bu konuda biraz düşünün bence.

bu ne ya ?” üzerine 3 yorum

  1. ScoRpioN dedi ki:

    kızım sen ne zmn gördün bu ösym nin karşılıksz meslek liselerine kıyak yaptığını 🙂 bişeyler yapıosalar içinde kesinlikle bi iş vardır 🙂 bu ülkede okumak sorun 🙂 liseye girion sınav üniye girion sınav işe gircen gene sınav 🙂 yakından ölürkende mezara girmek için sınava gircez 😛

Bir Cevap Yazın

