çok uzun bir zamandır hiç birşey yazmıyorum :(

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba ,

Görüşemediğimiz sürede neler olduğunu kısa bir özet geçiyorum. 🙂 Ebiko da boyumuzun ölçüsünü aldık da geldik (1.72) 🙂 Sonra sınavlar vardı.(lys) Onları da bitirdim bir güzel.Cisco CNNA yi sorarsan hoca belgeleri bastı ama üşengeçliğimden gidip alamadım :D.Bu arada mezun oldum sonunda İMKB den. Onun sevinci var içimde.

Özeti bitirdiğime göre dün başıma gelenleri anlatabilirim 😀 .Dün ODTÜ ‘nün diploma töreni vardı. Arkadaşlarımı görmek için gittim.Kuru gittim yaş döndüm.Tam Yiğitle vedalaştık ,Sinemi aramaya başladım.Yağmur yağmaya başladı (aslında yağmur yağmadı tufan çıktı. :D) Can havliyle babamı aradım .Yarım saatte 100.yıl girişinden stad’a gelebildi.Tam babam aradı” gel hadi kavşağı döndüm “dedi yiğitlerin yanından ayrıldım koşmaya başladım.Arabayı uzaktan tanıdım.Trafik akmaya başladı.Ben o yağmurda ve trafikte arabanın peşinden koşmaya başladım 😀 sonunda yakaladım arabayı 😀 .

Dünden çıkarılacak ders :”Bu yaz bez ayakkabı giymemek lazım ” 😀

Bir Cevap Yazın

